środa, 2 marca 2016

MERG

Ostatnio postanowiłam zamówić buty z strony merg.pl KLIK . Pierwszym przedmiotem były buciki dla Nikoli. Wybrałam je, ponieważ są strasznie uroczę i różowe. Uważam że są wykonane z wytrzymałego materiału i dopóki jej nóżka nie urośnie to będą jej służyć . Mam nadzieję że mała się z nich ucieszy. Tutaj link do bucików KLIK Oto Kilka zdjęć.












Drugim przedmiotem były moje buty. Również zamówione na stronie KLIK . Pierwsze co pomyślałam kiedy je zobaczyłam to po ' Musze je mieć ! ' . I tak oto się stało, jeszcze tego samego dnia je zamówiłam . Co mogę o nich powiedzieć? Są po prostu wspaniałe. Myślę, że tworzywo z jakich są wykonane jest odpowiedniej jakości aby służyć na co dzień. Tutaj link do nich. http://www.merg.pl/product-pol-41620-PERLA-trampki-damskie-lakierowane.html











Myślę, że na tej stronie każdy znajdzie coś dla siebie ! ;) KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz